سوالات متداول درباره سامانه پژوهان

لطفا قبل از هر تماسی، این سوالات متداول (FAQ) را مطالعه فرمایید. تنها در صورتی از روش‌های دیگر استفاده کنید که پاسخ خود را در سوالات متداول پیدا نکنید.

 امکان دسترسی به سیستم پژوهان فقط در محیط دانشگاه، دانشکده پزشکی و مراکز تابعه است، آیا راهی برای رفع این مشکل وجود دارد؟

بمنظور اخذ VPN دانشگاه جهت دسترسی به سامانه پژوهان چه مراحلی باید طی کنم؟

مدارک مورد نیاز ثبت نام ( گرفتن کدکاربری و رمز عبور)  در سیستم پژوهان چیست؟

در صورت فراموشی نام کاربري و رمز ورود سامانه پژوهان  چه کار باید کرد؟

در صورت  هرگونه سوال مربوط به ثبت نام اولیه در سیستم پژوهان، چکار باید کرد؟  

  من در سامانه پژوهان ثبت نام کردم، اما هنوز کدکاربری و رمزم فعال نشده است؟

من  قبلا وارد سامانه پژوهان می شدم اما  الان کد کاربری و رمز عبورم را  می نویسم سامانه نمی پذیرد ، مشکل چیست؟

استادراهنمای من کدکاربری و رمز عبور سامانه پژوهان خود را فراموش کرده است؟

استاد راهنما پروپوزال را برای راهبر دانشکده پزشکی  فرستاده اند،  اما ظاهرا پروپوزال به دست کارشناسان معاونت پژوهشی دانشکده نرسیده است، مشکل چگونه رفع می شود؟

 با چه تلفن هایی می توانم با کارشناسان معاونت پژوهشی  دانشکده پزشکی تماس حاصل نمایم؟