×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/02/02 - 14:43
  • بازدید : 102
  • تعداد بازدیدکننده : 98
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه تیم اجرایی مجله دانشکده پزشکی بصورت آنلاین برگزار شد

جلسه تیم اجرایی مجله دانشکده پزشکی (SMSJ) در تاریخ 31 فروردین 1400 با توجه به محدودیت های پاندمی کرونا- بصورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست یک ساعته که با حضور دکتر ضیایی معاون پژوهشی دانشکده و مدیر مسئول ژورنال و جمعی از دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی تشکیل گردید، مسئولین اجرایی و اعضای هیات تحریریه دانشجویی به گزارش عملکرد خود در ژورنال پرداختند.

دکتر ضیائی، استاد گروه فارماکولوژی، ضمن ابراز خرسندی از کار تیمی موفق این دانشجویان در پیشبرد اهداف و برنامه های ژورنال و تقدیر از عملکرد مسئولین به تبیین خط مشی و برنامه توسعه ژورنال پرداخت. وی در سخنان خود گفت: «امیدوارم در آینده و مراتب علمی بالاتر نیز شما دانشجویان مستعد به عنوان اعضای هیات تحریریه این ژورنال مسیر آغاز شده را ادامه دهید.».

 امیرحسین عقدائی، دانشجوی سال آخر پزشکی که مدیریت اجرایی و سردبیری دانشجویی ژورنال را بر عهده دارد، پس از ارائه گزارش در خصوص طرح های جدید این ژورنال از تلاش های مجدانه ی این تیم دانشجویی که با عضویت در تیم اجرایی SMSJضمن فراگرفتن مهارت های مختلف در حوزه پابلیکیشن، تقریبا تمامی امور اجرایی ژورنال را با بالاترین کیفیت پیش میبرند تشکر و قدردانی کرد. وی افزود: «در این جلسات که بصورت منظم برگزار خواهد شد دو اصل تلاش برای افزایش راندمان اجرایی در امور جاری و همچنین بکارگیری خلاقیت و بارش فکری در جهت توسعه و پیشگامی ژورنال پیگیری خواهد شد.»

SMSJیک مجله تحقیقات پزشکی و علوم زیستی انگلیسی است که توسط معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی منتشر می شود. نکته قابل توجه در این ژورنال مشارکت دانشجویان با استعداد و علاقه مند در کنار اساتید رشته های مختلف علوم پزشکی در شکل گیری و اداره آن است. با توجه به انتشار تنها 6 شماره در حال حاضر SMSJدر پایگاه Google Scholarنمایه شده و پیرو اقدامات صورت گرفته  مراحل نمایه شدن در پایگاه های دیگر در حال انجام است.

لیست اعضا Editorial Support Teamبه ترتیب حروف الفبا در ذیل آمده است:


 

علاقه مندان میتوانند جهت مطالعه مقالات یا ارسال مقاله به سایت http://www.SMSJournal.netمراجعه کنند. همچنین میتوانند با دنبال کردن صفحات اجتماعی این مجله، علاوه بر مقالات، به مطالب آموزشی در حوزه پژوهش و مقاله نویسی دسترسی (SMS Learn) پیدا کنند

https://www.instagram.com/sms_journal/

http://linkedin.com/company/school-of-medicine-students%E2%80%99-journal

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی,گالری تصویر
  • گروه خبری : 133850
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست