×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/06/16 - 10:16
  • بازدید : 83
  • تعداد بازدیدکننده : 80
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

کتاب آشنایی با اصلاحات اولیه پژوهش و مراکز پژوهشی نگارش شد

کتاب آشنایی با اصطلاحات اولیه پژوهش و مراکز پژوهشی توسط  کیمیا وکیلی، پری ناز پرهیزگار، پارسا روزرخ و محمدحسین مرادی زیر نظر دکتر سیدعلی ضیائی مدیرگروه و استاد گروه فارماکولوژی و معاون پژوهشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نوشته شد.

در مقدمه این کتاب به قلم دکتر ضیائی آمده است:

سلام. جایی خوانده بودم که نوشته بود تمام منابع یک سازمان دارای محدودیت هستند و روزی تمام خواهند شد به غیر از منابع انسانی. منابع انسانی یکی از منابع مهم و بی انتهای یک سازمان محسوب می شوند که نمی توان برای آن حد و مرزی در نظر گرفت. یک فرد در یک سازمان می تواند با ایده های خود چنان تاثیری بگذارد که کل سازمان را متحول کرده و باعث پیشرفت آن شود. وقتی که به حضور دانشجویان پزشکی با انگیزه، با سواد و پیگیر نگاه می کنم، معنی این حرف برایم کاملا روشن می شود. هرکدام از این عزیزان می توانند تغییرات بزرگی را در سیستم علمی کشور باعث شوند و خوشحال هستم که در کنار دانشجویان دانشکده پزشکی قرار دارم و شاهد تلاش و انگیزه این عزیزان هستم. شور و شعور ایشان به من توان و انگیزه جهت پی گیری و فراهم کردن امکانات و بسترسازی حرکت متعالی این آینده سازان را می دهد تا بتوانند آثار خوبی از خود بر جا بگذارند.

همانطور که خواهید خواند دانشجویان پزشکی در مجموعه پیش رو با زبانی ساده موارد پژوهشی را برای آشنایی سایر دانشجویان گردآوری و تدوین کرده اند؛ و این مجموعه می تواند کمک موثری باشد برای کسانی که تازه اول راه هستند و می خواهند در مسیر پژوهش قدم بگذارند؛ و باعث خواهد شد راهی را که دیگران رفته و تجربه کرده اند را سریعتر طی کنند و با اشتباهات کمتری در مسیر پیشرفت قرار بگیرند.

با تشکر فراوان از اعضای کمیته پژوهشی دانشجویان دانشکده پزشکی مخصوصا سرکار خانم وکیلی و سرکار خانم پرهیزگار که در گردآوری و تدوین این مجموعه خیلی زحمت کشیدند و همچنین سپاس از جناب آقای روزرخ و جنای آقای مرادی، دبیران کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که این کار را مدیریت کردند؛ و با عرض ارادت و تشکر ویژه از جناب آستاد آقای دکتر لطیف گچکار استاد عفونی و متدولوژیست با سابقه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که با اعلام نظرات ارزنده خود و کمک به دانشجویان در امر آموزش روش تحقیق باعث شکوفایی و غنای معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی شده اند. امیدوارم که خداوند ایشان را حفظ کند؛ و طول عمر با برکت دهد. تشکر می کنم از اعضای کنونی و سابق کمیته پژوهشی دانشجویی از جمله آقایان سالار عابدی، کیا قادی و عقدایی و خانم ها نوری و فتحی، و همچنین قدردانی و سپاسگزاری می کنم از معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه جناب استاد آقای دکتر زرقی و جناب استاد آقای دکتر سهرابی مدیر انتشارات دانشگاه که در پیشبرد اهداف تحقیقاتی دانشگاه همیشه بهترین ها را انجام داده اند؛ و آرزوی موفقیت و سربلندی را برای ایشان و سایر مسئولین دانشگاه دارم که در این اندک، مجال نام بردن نیست ولی قدردان آنها هستم.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی,گالری تصویر
  • گروه خبری : 133825
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست