×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/05/25 - 16:10
  • بازدید : 21
  • تعداد بازدیدکننده : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه مقدمات پژوهش توسط معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی

کمیته پژوهشی دانشجویان دانشکده پزشکی اقدام به برگزاری یک دوره کارگاه مقدمات پژوهش در تاریخ های 10، 12 و 14 مرداد ماه سالجاری نمود.
در روز اول کارگاه روش تحقیق که با حضور تعدادی از دانشجویان علاقه مند مقاطع مختلف در اتاق شورای طبقه همکف دانشکده برگزار شد، مهران عرب احمدی دانشجوی ترم آخر دوره ی کارآموزی دانشجویان شرکت کننده را با کلیات روش تحقیق و نحوه طراحی انواع مطالعات آشنا نمود.
در روز دوم، کارگاه پروپوزال نویسی توسط بهداد بهنام دانشجوی سال آخر دوره ی کارورزی در کلاس شماره ی 2 دانشکده برگزار شد و دانشجویان شرکت کننده با اهمیت و نحوه ی نگارش پروپوزال یک طرح پژوهشی آشنا شدند.
همچنین در روز سوم، کارگاه جست و جوی علمی در منابع الکترونیک توسط محمود امیدبیگی دانشجوی دوره ی کارآموزی در کلاس شماره 2 دانشکده برگزار شد و دانشجویان شرکت کننده با نحوه جستجوی انواع مقالات در منابع الکترونیکی از جمله Web of science , Pubmed  و اسکوپوس و ... آشنا شدند.
لازم به ذکر است کمیته ی پژوهشی دانشجویان در نظر دارد با شروع سال تحصیلی جدید اقدام به ثبت نام دانشجویان علاقه مند و همچنین برگزاری کارگاه های مقدماتی و پیشرفته در دانشکده نماید. برنامه ها و اقدامات آتی کمیته پژوهشی از طریق سایت به نشانی  www.msrc.sbmu.ac.ir، دفتر کمیته واقع در طبقه دوم دانشکده و همچنین پیامک به اطلاع دانشجویان گرامی خواهد رسید.
  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • گروه خبری : 134096
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست